OFERTA DE TREBALL A REZERO

Missió:

Gestionar i donar suport a tots els processos administratius associats a la tasca desenvolupada per l’organització.

Funcions:

• Atenció telefònica i recepció
• Suport administratiu a l’equip en la gestió de projectes i coordinació amb col·laboradors-es externs
• Redacció, emissió i classificació de documents. Gestió de correu
• Suport en la gestió d’agenda de direcció i tècnics i gestions associades: convocatòries, actes, etc.
• Suport a la justificació subvencions (àmbit català, estatal i europees) i licitacions
• Coordinació amb entitats externes que gestionen tot allò relatiu a l’àmbit laboral, fiscal, comptable
• Administració i gestió de l'aprovisionament d'existències.
• Seguiment convenis i quotes socis.
• Coordinació del personal extern de suport en responsabilitats transversals: informàtica, manteniment...

Formació:

• Nivell cultural mig. Preferiblement amb formació especialitzada en l’ambit administratiu (CFGS: en Administració, secretariat, finances i comptabilitat).

Experiència prèvia:

• Es valorarà experiència prèvia responsabilitats similars

Informàtica:

• Domini de programes ofimàtics (tractament de text, fulls de càlcul, especialment), preferible en programari obert. Nivell avançat.
• Internet/correu electrònic nivell usuari/ària.
Idiomes: • Imprescindible el domini del català i castellà
• Anglès nivell mig (B1 escrit i parlat).

Oferim

La persona que s’incorpori a Rezero formarà part d’una entitat que treballa pel canvi de model de producció i consum. Participarà en projectes innovadors en aquest sector, donant suport a un equip de tècnics especialitzats.


• Jornada: 25 hores setmanals
• Horari: de dilluns a divendres (matins).
• Contracte: Orientació a indefinit. 6 mesos de durada + indefinit
• Incorporació immediata.
• Retribució: segons conveni
• Ubicació: Barcelona centre.